lördag, november 30, 2013

Det är dags för.... utryckning!



Det är såhär det har sett ut hos oss idag. Och egentligen redan i två veckor. Legobygge på Storebrors plats vid matbordet sedan han fick dem från mor- och farföräldrar. Värsta fina brandstationen, och en byggarbetsplats där olika fordon går att bygga om och om igen. Jag är imponerad över dessa Lego och bygger gärna tillsammans med sonen. Han tycker att jag är superduktig på att bygga, och varför skulle jag inte vara det - jag tycker det är sjukt roligt!

Ikväll ska jag på en thanksgivingfest, och ska klä upp mig för första gången på länge. Vi får se hur det går med Lillebror som ska stanna hemma men tur att det är nära så jag kan komma hem närsom.

Det är förresten problem med att kommentera inlägg via mobilen för tillfället. Man kan kommentera via datorn. Jag ska försöka lösa det så snart som möjligt.

Vad har ni för planer ikväll? Hoppas ni alla får en rolig lördagskväll! Jag återkommer med outfitbilder från ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar