lördag, oktober 18, 2014

Lördagsoutfit


Hej alla kära! Här finns bilder på mina softa lördagskläder. Favoritjeansen, en skinnjacka, lite kvinnlighet i form av en vit skjorta, och varför inte lite leopard och nitar. Och de här tuffa MC-inspirerade stövlarna som jag hittade på rea på Kurt Geiger. Jag har för övrigt fått upp ögonen för skorna på Kurt Geigers hemsida - det finns en massa roliga skor där och ofta bra rabatter. De här skorna levererade de inte till Sverige då de var på superrea (från 200 pund till 35 pund) - så jag var glad när min väninna i London tog emot dem och postade hem till Sverige. Tack snälla Nicole!

I övrigt så har Lillebrors inskolning på dagis gått SUPERbra. Jag har börjat jobba igen men inte på mitt gamla jobb utan på ett nytt jobb! Så mycket förändringar i familjens dagliga rutiner nu. Det har varit omtumlande att börja jobba på ett nytt ställe efter många år på ett tryggt och trevligt jobb, men jag ville kasta mig ut i nya utmaningar. Så spännande. Dessutom - jag har nu snart bloggat i ett år och även om det har varit lite läskigt så har det varit oerhört givande och jag har också lärt mig otroligt mycket. Och det som känns allra mest roligt är att ni är fler och fler som följer mig. Så stort tack till er alla! 

Kom ihåg att följa mig också på Instagram med namnet @luxonen och glöm inte att gilla min sida Life of Luxonen på Facebook så får du alla senaste uppdateringar när jag lagt ut något på bloggen!

Ha en härlig lördagkväll!


Shoes Kurt Geiger//Beanie SSFW (on sale here)//Jeans Zara//Shirt (on sale) and belt Karen Millen//Leather jacket Ganni// 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar