onsdag, april 09, 2014

Karl Lagerfeld



En av de roligaste nyheterna var Karl Lagerfelds tre veckor gamla butik på Regent Street. Jag älskar ju de tuffa kläderna och accessoarerna, och det var så häftigt att se hur allting i butiken påminde om Karls stil och hans unika utseende!


Väskan som påminner om en Chanel-väska blev min favorit och hamnade högt upp på önskelistan. Jag tyckte dock att axelremmen var lite kort för det hade varit bättre med en möjlighet till variation, och tjejerna i butiken sa att de noterar all kundfeedback. En längre axelrem fanns definitivt med på feedbacklistan och kanske kommer den då till hösten, vi får väl se.


Läs mer om de här vackra, stilrena, coola sakerna på Karls hemsida, klick klick.

Jag släpade med mig min kamera varje dag men plockade inte den ur väskan en enda gång (!) utan nöjde mig att fotografera med min iPhone, så jag är ledsen för bildkvaliteten. Jag blev lite semestlat... Men - fler bilder med halvdan kvalitet kommer senare. ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar