torsdag, november 28, 2013

Styla mig




De blåa nyanserna är hetare än hetast i höst och en mörkblå klänning är ett trendigt alternativ till det lilla svarta. En väninna berättade att hon hade köpt en ny klänning till julfesten och frågade mig hur jag skulle styla den. Och vilken klänning hon hade köpt också - supersnygg!

Väninnan har kort blont hår så jag skulle matcha det mörkblåa med nude och silver. När det gäller sminket så tycker jag att huden och läpparna ska hållas ljusa men ögonen ska vara ordentligt sotade med en mjuk svart kajalpenna.

1. Klänning Zalando
2. Örhängen Swarovski
3. Ring Swarovski
4. Armband Monroe World
5. Skor Jimmy Choo
6. Läppglans Dior 216 Beige Songe
7. Svart kajalpenna Max Factor
8. L'oreal Telescopic False Lash Mascara

Vad min vackra väninna än väljer så är jag övertygad om att klänningen kommer att vara en succé!

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken snygg klänning och bra styling!!
    Mycket bra blogg.

    // A.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, A! Vad snällt! Jag tycker också att klänningen är superfin. Det var inspirerande att styla den! :-)

      Radera