tisdag, januari 28, 2014

Styling: Boyfriend-byxa till vardags och fest



De här snygga boyfriend-byxorna från Lindex är snygga både till vardags och fest. De liknar den populära modellen från märket "Please" men kommer med en lägre prislapp. 
Såhär skulle jag styla byxan.  
(Och åh vad jag blev inspirerad av Hunkydorys kollektion till våren!)

Till vardags
Tröja, Hunkydory
Halsduk, H&M
Örhängen, H&M
Handväska, Hunkydory
Topp, Hunkydory
Skor, Kurt Keiger (jag älskar älskar älskar de här skorna!)
Läppglans, Clarins

Till fest
Kavaj, H&M
Topp, Hunkydory
Halsband, Love Rocks
Armband, Whistles
Armband, Karen Millen
Handväska, Malene Birger (den här väskan finns på min önskelista)
Skor, Nelly


3 kommentarer:

  1. Vill ha skorna från K.K! Så fina och användbara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de sjukt snygga, jag föll för dem direkt! Perfekta till våren. Skulle passa dig jättefint, Sonja! :-)

      Radera