lördag, januari 18, 2014

Veckans skor


Godmorgon alla kära! Ledsen att jag inte hunnit uppdatera något under veckan, jag har haft både datorstrul och jättemycket att göra; några spännande saker på gång. Lägg till flera hyfsat sömnlösa nätter då Lillebror hade bestämt sig för att vara uppe och sällskapa, och det resulterade i att jag igår kväll hade ögon som rann och sved av trötthet. Idag känner jag mig lite piggare och är redo för pulkabacken och en härlig lunch med barnen och vänner. 

Igår kväll nåddes jag av nyheten att en av mina käraste gamla vänner Tiina som driver Elce Stockholm (med ursnygga kuddar, kökshanddukar mm.) äntligen fått sitt andra barn som kom 11 dagar i övertid - stort stort STORT GRATTIS till hela familjen! 

Här finns bilder på skorna som jag och Lillebror gått runt i under veckan. Jag älskar mina sköna och varma Uggs såhär dags på vintern, och det verkar som att Lillebror som nu blivit tre månader också älskar sina!  


Babyuggs (Rosa finns på rea här!) // Paljettuggs // Uggs finns på rea här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar