måndag, januari 20, 2014

Gårdagens stil


Igår skulle vi återigen på barnkalas så jag tänkte dra på mig en skön stickad klänning. Har ju flera stickade varianter, men kände mig direkt obekväm när jag konstaterade att de fortfarande är lite små efter graviditeten. Hehe, då var det bara att dra på sig de otroligt sköna H&M byxor med resår på som jag tänkte skulle vara en tillfällig lösning tills jag kom in i mina vanliga storlekar. De finns kvar i några olika färger (och jag skulle nog tro att H&M kommer att göra dem i flera färger till våren) och de har blivit favoritbyxorna för tillfället. Så såhär hoppade jag in i bilen och drog till kalaset!  


Foto: Chantal

Tröja Karen Millen // Byxor H&M // Jacka Karen Millen // Väst Monroe World // Väska Marc by Marc Jacobs // Skor CC Skor // Tunna silverörhängen, minns inte märket // Ringar H&M (liknande här)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar