lördag, januari 18, 2014

Nästa steg


Ser ni? Hur solen sken idag. Hur vinternaturen var som vackrast. 
Vi fick göra skoavtryck i den på många håll orörda snön.  


Jag håller på att fundera mycket på vad som ska bli nästa steg för min blogg. Jag har nu känt efter i några månader, skrivit om det som jag känt för just den dagen. Det är sjukt roligt att planera innehåll men jag håller fortfarande på att känna efter vad som ska bli min grej. Eftersom jag är mammaledig så har jag inte alltid (oftast) någon som kan fotografera mig på dan när ljuset är som finast. Så outfitinlägg är inte helt lätta att få till. Att sätta ihop olika stylingtips vill jag utöka. Produkter som jag gillar vill jag berätta om. Dagarna med barn kan jag beskriva. De recept som är omtyckta vill jag dela med mig. Inlägg om att sätta ihop en look med kläder, skor, väskor mm. är något som jag verkligen vill skriva om.

Jag har många idéer i mitt huvud och jag vet vart jag vill ta min blogg. Nu börjar arbetet med att välja ut vilka av mina idéer som kommer att ta mig dit.     

Jag vill gärna höra vad du tycker det är roligast att läsa om! Lämna gärna en kommentar (om du inte har ett Google-konto så kan du välja "Anonymt" där) eller maila mig på lifeofluxonen@gmail.com


På dan idag fick vi ordentligt med fart i pulkabacken med några vänner och åt sen en lunch tillsammans. 


Kvällen blev lugn och vi började titta på en ny serie på HBO Nordic som heter "True Detective". Första avsnittet var sjukt lovande, med Matthew McConaughey och Woody Harrelson! Vi beställde HBO Nordic nyligen och jag har redan sett alla avsnitt på en kortserie som heter "A Young Doctors Notebook" som var väldigt speciell men jag gillade den mycket. Jon Hamm (från Mad Men) spelar doktorn när han är lite äldre och Daniel Radcliffe (från Harry Potter) spelar honom som ung! Nu ska jag sätta igång andra säsongen av "Girls", också på HBO Nordic. Godnatt på er!


2 kommentarer:

  1. Jag vill gärna se fler outfitinlägg! :-)

    SvaraRadera