söndag, januari 05, 2014

Inblick i framtiden


Idag har vi varit på en innebandytournering med barn och ungdomar och fått en inblick i hur våra framtida helger kommer att se ut. Minibuss, luftmadrass, skolmatsal och nya människor som man lär känna via barnen. Och en massa härliga minnen och skratt. Jag kom på att tänka på mina egna resor från den tiden, hur spännande det var att resa med kompisar och övernatta på nya ställen.    


Och så funderar jag på hur det kommer att kännas, att sitta där, kanske vid en hockeyrink med hembakade bullar och varm choklad. Jag tror - nej jag vet - att jag kommer att vara den jobbiga mamman som hejar på lite för högljutt...  


Hoppas att ni haft en avkopplande helg! Och än är den inte över - en dag till är det ledigt för de flesta. 
Ha en skön kväll!


Fuskpälsjacka Storets // Halsduk Lexington (liknande i vitt här) // Tröja Karen Millen // Byxor H&M // Skor Karen Millen // Väska Marc by Marc Jacobs



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar