torsdag, mars 06, 2014

Sneak peak på min garderob


Det är många som efterfrågat fler bilder på den nya Pax-garderoben som vi byggde ihop nyligen, så här kommer det! 

Vi landade i att sätta in fyra skjutdörrar varav tre är vita (Mehamn) och en är med spegel. Det som är kul med Ikeas nya skjutdörrar är att man kan kombinera olika paneler i en och samma dörr och därmed få en stil man själv önskar. Vi landade i det enkla vita, men med tillägget av en spegel vilket var skönt så slipper jag springa till hallen för att kolla hur kläderna ser ut. :-)


Längst ner i en av garderoberna finns en inbyggnadsbyrå som jag hade köpt redan lite tidigare och som inte längre finns i sortimentet. Jag gillade den så mycket att jag tänkte jag sätter in den även om den är lite annorlunda än de nya lådorna.


Jag köpte en liten box med LED-belysning (Synas) där man kan förvara något fint.


Lite detaljer saknas än, såsom de små vita plupparna jag håller på att sätta in i de små hålen för att täcka dem. Här nedan ser du hål som jag täckt och hål som jag inte hunnit täcka. 


Taklampan Termosfär


Och så äntligen har jag ordning på mitt krims krams! 


Skor, väskor och mer kläder förvarar jag i en walk in closet som jag kan visa en annan dag. 

Vi är väldigt nöjda med Ikeas garderobslösning och de nya fina detaljerna till inredningen som du hittar här.

Vad tycker ni, blev garderobslösningen lyckad?



2 kommentarer:

  1. Hej, kort fråga, vart fick du tag på plupparna som du sätter för hålen på insidan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Man kan köpa dem på Ikea! Jag hittar dem inte nu på deras sajt för att kunna ange namnet på produkten, men de brukar finnas inne i varuhuset på garderobsavdelningen. Lycka till!

      Radera