lördag, mars 15, 2014

Djurmönstrad bikini


Jag har redan börjat drömma om sommar, sol, värme, brygga, mygga och härlig semesterläsning.
Jag tjuvstartade lite och beställde en ny bikini från mitt favoritmärke PHAX Swimwear. Har tittat på denna förut då den är från en tidigare kollektion och nu fanns den på rea. Jag bryr mig faktiskt inte om plagg jag köper är från en tidigare kollektion, gillar jag dem så är det viktigast. 

Jag har några bikinis från PHAX Swimwear sedan tidigare och är väldigt nöjd med både passformen och kvaliteten som känns lyxig. Att de har roliga mönster och färger gör saken bara ännu bättre! Kolla också deras snygga baddräkter. Deras kundservice får också utmärkt betyg för de gånger jag varit i kontakt med dem.    


Bikini PHAX Swimwear // Solglasögon Gucci


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar