onsdag, mars 26, 2014

Hemma hos ElceStockholm


Häromdagen hälsade vi på hos min kära vän Tiina och hennes familj. Tiina driver företaget ElceStockholm som säljer kuddar, kökshanddukar, pläd, andra textilier och brickor som kännetäcknas av mönster som Tiina designar utifrån sin inspiration av resor till olika länder. Såfort jag känner att jag behöver inspiration och nya idéer så vill jag träffa Tiina som bara sprudlar av positiv energi och engagemang! You go girl! :-)    

Och i hennes sköna hem kan man se glädjen av färger och grafiska mönster! 


De här brickorna är en nyhet som jag är obsessed över! 


Och så kudden som fått mig att se guld och som jag bara måste ha! 


Haha, när jag tittar på bilderna så ser det så lugnt ut. Samtidigt som jag fotade pågick en massa lek av våra äldre barn och skrik av våra bebisar. Det är så oerhört skönt och befriande att umgås med vänner som är i samma livssituation som vi, så man inte behöver be om ursäkt för det härliga kaos som råder!   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar