onsdag, mars 19, 2014

Just another casual


De senaste nätterna har jag nästan inte sovit alls då Lillebror har fått sitt livs första förkylning. Det är just nätterna som är värst då han är så snorig och har svårt att andas via näsan. Och sen typ två veckor tillbaka har han lärt sig att snurra från rygg till mage, och ta ut nappen från munnen och studera den, så det är det han håller på med även på nätterna. Alltså snurra snurra snurra är nu det enda han vill göra. Så nej, jag har inte sovit på flera nätter. Och egentligen, who am I kidding? Jag har ju inte sovit ordentligt på flera månader. Men jag borde inte klaga, för det är så oerhört härligt när Lillebror är klarvaken på morgonen, ligger alldeles intill mig, varm och gosig, och gurglar och skrattar högt när jag öppnar ögonen. Även om klockan bara precis passerat 04.00..  

Men, hör och häpna - imorse hann jag med några outfit-bilder när jag skulle iväg och göra ärenden. Nu sitter jag hemma, dricker varmt te och tittar ut när snön faller ner igen. Ska nog ta några steg bakåt, lägga mig på soffan och blunda en stund medan lillen äntligen sover... Schhhhh, jag ska akta mig för att inte väcka honom nu.

Hoppas ni alla har en bra onsdag. :-)


Jacka och tröja Karen Millen // Byxor H&M // Skor CC Skor // Väska Marc by Marc Jacobs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar