fredag, januari 10, 2014

Tre trender

Tre trender som jag älskar just nu:

1) Kortare, ankellånga byxor, gärna i skinn och med dragkedkjor. J Brand
2) Ljusa fina pasteller, gärna kombinerat med oversized och ribbstickat. Hunkydory
3) Spetsiga pumps, gärna med nitar. Saint Laurent 


Jag kommer att fortsätta att använda mina skor som har rundade tår, i alla fall ett tag framöver. Jag som hade hittat några riktigt sköna och då ändras modet! ;-) Men jag tycker att det är snyggast med spetsiga skor till kortare byxor, och därför kan jag börja plocka fram några spetsiga skor som stått i skåpet i ett par år. Och så ska jag försöka jaga efter nya, ankellånga läderbyxor som är lite mer plånboksvänliga än de ovan.

Ikväll står tacokväll hos vänner på agendan. Ha en mysig fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar