tisdag, februari 18, 2014

Vackra mönster från Elce Stockholm


Äntligen dags att sätta sig i soffan, sätta upp fötterna och koppla av en stund! Ikväll läser jag det senaste numret av Sköna Hem och njuter av mina två nya kuddar, doftljus och en bricka från Elce Stockholm som jag fick som premie när jag gjorde en prenumeration på Sköna Hem! Jag gav bort en prenumeration till svärmor och svägerska också så även de kunde få de här fina presenterna.

Elce Stockholm har ett stort utbud av kuddar, filtar, kökstextilier och brickor i grafiska mönster. Jag gillar de vackra mönstren och de snygga, klara färgerna. Och vad som är bra är att jag kan mixa och matcha de olika mönstren. Passar perfekt för vår vita soffa där kuddarna lever sitt eget liv då Storebror bygger kojor och leker båt så att kuddarna inte stannar på samma plats mer än en sekund. 

Kolla in deras webbshop Elce Stockholm eller andra återförsäljare, bland annat hittar du dem på Nordic Design Collective.  

Tjejen som driver Elce Stockholm heter Tiina Wilén, en finsk blondin som även hon flyttade till Sverige för att plugga och stannade kvar. Jag lärde känna henne under studietiden och hon blev en av mina käraste vänner. :-)  

Visst kan man aldrig ha för många kuddar? Du kan fortfarande göra en prenumeration av Sköna Hem och få denna fina premie!


Kuddarna ovan som kommer med prenumerationen är lite mindre än de som finns att köpa i webbshopen. Jag har flera kuddar från Elce Stockholm sen tidigare, bland annat "Athens Coral" och "Moscow Black". Just nu suckar jag efter kudden "Santorini Gold" som skulle passa så fint till våren!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar