onsdag, juli 02, 2014

Hemma i mitt ursprung


Kofta Spell Designs // Topp Massimo Dutti // Shorts H&M // Sandaler Zara // Halsband H&M // Örhängen Karen Millen // Klocka Michael Kors

Att vara på semester. På riktigt. Njuta av ledigheten, sällskap av familj och vänner, ljudet av vattnet och fiskmåsarna utanför huset, grönskan, även blåsten och regnet emellanåt, för då har man en anledning att inte stressa över att behöva göra något. Jag har till och med tagit med en bok som jag tänkt försöka hinna läsa. För nu är vi i Finland, mitt andra hem, mitt ursprung.  


Precis innan vi åkte hann jag få hem den kofta jag beställde från Spell Designs när vi var i Thailand. Den tog flera veckor att få hem, men den var värd väntan. Precis så somrig och luftig som jag hade hoppats på, och perfekt komplement för t ex shorts och korta kjolar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar