fredag, maj 15, 2015

Favoritklänning från Zara och familjemys


En klänning från Zara som just nu får agera tunika. Nästa sommar när magen är borta så planerar jag ha den som en klänning i riktig Jackie Kennedy stil. :-)  


Storebror ville stå på samma sätt som jag på bilden, haha. Nu har jag börjat få fotografera honom igen. För ett tag sedan så gömde han sig såfort kameran åkte fram. 



Det blir alltid massor med bilder såfort jag kommer igång och har tid att fotografera. Men det verkar som att inställningarna i kameran är lite fel då jag inte lyckas riktigt fånga den underbara grönskan. Någon som vet vad jag ska ändra i kamerainställningarna? 


//Klänning Zara//Skinnjacka Ganni//Gravidbyxor H&M//Solglasögon Rayban//Armband Marc by Marc Jacobs//Skor Converse//Väska Chanel//

//Storebrors skor Converse//

//Lillebrors jacka, mössa och byxor H&M//Tröja Zara//Skor Vincent//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar