onsdag, april 23, 2014

Ny Triangl bikini säljes


Jag säljer en helt ny Triangl bikini och tänkte kolla om någon av er var intresserad av att köpa den. Triangl är ett australiensiskt märke och deras bikinis syns på många modemedvetna tjejer på bland annat bloggar och Instagram. Jag har en likadan och jag är helt kär i den! Riktigt bra passform och så fint tyg och färg! Men jag beställde två olika storlekar då jag var osäker på storlekarna, och säljer nu den andra. 

Den jag säljer har storlek Large på överdelen, och Medium på nederdelen. Överdelen är något mindre än en vanlig L (jag skulle säga att den passar en vanlig svensk medium), och nederdelen är som en vanlig M.   

Pris: 650 kr. 
(Du sparar på leveranskostnaden som är 20 USD när man beställer hos dem)
Du kan läsa mer om bikinin här, klick klick.

Intresserad? Maila mig på lifeofluxonen@gmail.com 


Bikinin kommer med en fin påse i samma tyg som överdelen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar