torsdag, november 13, 2014

Dagens jobboutfit


En snabb hälsning med dagens något avslappnade jobboutfit. Jag njuter av att gå till det nya jobbet varje dag, lära mig nytt och lära känna en massa nya människor. Första veckan kändes det lite läskigt, men nu när jag varit där i några veckor så börjar jag känna mig hemma redan, och jag är så glad för de drivna, kloka och roliga människor jag träffat som välkomnat mig så varmt till företaget. Och jag känner mig full av energi!

På bilden är jag på väg till bilen i mina bikerboots, men väl på jobbet är det höga klackar som gäller! Gör ni också så, använder lågklackade när ni kör bil och byter om när ni är framme? Jag försöker hålla klackarna fina så jag brukar göra så. Men apropå höga klackar och klackar som låter högt; redan nu så har mina nya kollegor skrattat vänligt åt mina bestämda steg som de lärt känna igen i korridorerna. Så blir det när man är så fulladdad med energi. ;-)

//Coat, knit and trousers Karen Millen//Shoes Kurt Geiger//Bag Michael Kors//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar