lördag, november 29, 2014

Miss Voon


Jag vet jag vet, det har varit lite tyst här på bloggen på sistone och jag ber om ursäkt för det. Nytt jobb och sjukdomar i familjen har totalt tagit musten av mig. De senaste två veckorna har Lillebror varit vaken flera timmar på nätterna och har velat gå eller leka och när han sen har varit redo för att sova så har han velat ligga ansikte på mitt ansikte och jag har inte fått röra på mig en enda centimeter. Där har jag legat och doftat på hans varma bebisdoft och somnat till slut halvsittandes. Utmattande om än hur gulligt som helst. Men igår så tog jag en helkväll i stan med gamla vänner, med en sväng till Story Hotel och med middag på Miss Voon, och vilken underbar middag vi åt också! Vilka smaker, världsklass! Jag åt fjordlax och hummer, och båda var sjukt goda även om hummern nog drog det längsta strået. 

Nu sitter jag på soffan, med fötterna uppe och Så mycket bättre på tv:n (Amanda är min favorit den här säsongen), tända ljus, doften av hyacinter och nybakade pepparkakor i luften. Första advent och besök till årets första julmarknad imorgon. Önskar er alla en riktigt mysig första advent!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar