onsdag, december 10, 2014

Bloppis

Jag tänkte kolla mer er ifall det finns ett intresse att jag arrangerar bloppisar lite då och då. Jag tog fram några artiklar som jag ska sälja nu. Framöver finns det säkert lite mer gott och blandat! 

Kanske några julklappar till någon?

Först till kvarn gäller! 
För förfrågningar och för att köpa, maila mig på lifeofluxonen@gmail.com. 

Lycka till!


1. Vinterkappa från Karen Millen


Kvinnlig vinterkappa med mockakänsla från Karen Millen. Köpt för ca 5 år sedan på NK i Stockholm men väldigt varsamt använd. Snygg åtsittande passform, fin och klassisk modell från Karen Millen. Tyvärr för liten för mig numera.

Storlek: 12 (motsvarar ungefär svensk 38-40)
Material: 100% bomull
Skick: Jättefint skick, kemtvättad, helt ren
Nypris: ca 3 500 kr
SÄLJES FÖR: 400 kr + eventuell frakt



2. Härliga handväskor 


Nummer 1: Handväska i läder 


Handväska i läder från Martina K. Som ny. 
Storlek: 28 cm x 18 cm
Skick: Som ny.
Nypris: 550 kr
SÄLJES FÖR: 150 kr + ev frakt
SÅLD

Nummer 2: Handväska i konstskinn


Svart handväska i konstläder. 
Storlek: 27 cm x 18 cm
Skick: Som ny.
Nypris: 550 kr 
SÄLJES FÖR: 150 kr + ev frakt

3. Brett skärp från Karen Millen 


Brett skärp i läder från Karen Millen. Snygg t ex till en kjol eller en klänning, eller varför inte ovanpå en kappa.

Storlek: 2 
Bredd: 9 cm 
Längd: ca 92 cm
Skick: Som ny.
Nypris: 850 kr
SÄLJES FÖR: 200 kr + ev frakt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar