torsdag, februari 27, 2014

Metallic och en färgklick


Häromdagen när det snöade så tog vi oss ut en snabb sväng för att fotografera min vardagsoutfit. Jag gillar ju att använda glansigt även till vardags, för varför bara spara det till fester? Den här tröjan hittade jag redan i somras och använde den med ett långt linne under när jag var gravid, och med röda eller beiga byxor. Tröjan finns fortfarande kvar att köpa. 

Jag hade på morgonen tänkt att ta på mig lite färg, men det här var det närmaste en tröja med färg jag hittade i min garderob. ;-) Mycket svart, vitt, grått och silver finns där. 

Idag tänkte vi gå till Naturhistoriska Museet med barnen. Vi får väl se om det är många stockholmare som har samma destination tack vare sportlovet... Ha en härlig dag! 


Tröja Saint Tropez // Jeans Lindex // Väska Marc by Marc Jacobs // Skor Uggs // Armband Snö of Sweden



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar