söndag, februari 02, 2014

Angry Birds


Två timmars fest och jag är helt slut. När hände det sist? 

Idag har vi firat vår 4-åring - tänk att det redan gått fyra år sedan vi tryckte de där pyttesmå fötterna med fingerfärg mot det där pappret. Den här helgen har gått åt att planera, städa, handla, baka Angry Birds tårta, baka kladdkaka, baka om för att lyckas med den perfekta kladdkakan. (Jag måste dela med mig av receptet till er senare, kladdkakan blev helt gudomlig!)


Skratt under lek med radiostyrda leksaker i Storebrors rum, glädje över alla vänner och föräldrar, stolthet över att få visa upp sitt rum för första gången för förskolevänner, trötthet när alla spänningar man byggt upp i flera dagar släpper, upprymdhet när musiken och discokulan börjar rulla och dansen sätter igång.

Alltså, jag trött. 
Och inte hann jag med att ta någon outfitbild heller. ;-)    

Dekorationen till Angry Birds tårtan som jag höll på med i några timmar igår natt. Haha, kanske inte världens snyggaste men jag ville verkligen göra Storebror glad.


Lillebror var också festfin.


Och så vår fina 4-åring. 
Hoppas att ni också haft en rolig helg. Nu måste jag gå och säcka ihop i soffan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar