torsdag, februari 13, 2014

Tre skjortor - tre tillfällen



Det har väl inte undgått någon att jag gillar glitter och glans, glamour och paljetter. På Isa Coutures webbshop hittade jag en hel drös med snygga plagg, och ville sätta ihop tre olika outfits utifrån tre liknande skjortor. Flera av grejerna finns dessutom på rea. Passande skor hittade jag på andra webbshopar.

After work med väninnor
Jag älskar korta kjolar och kombinerar dem gärna med en snygg skjorta. Den här kjolen är vacker och behöver egentligen inte så mycket accessoarer, men för en kväll med väninnorna tycker jag att man ska komplettera med roliga detaljer.  

Skjorta Second Female
Kjol Malene Birger (Kolla in mönstret på den här kjolen!)
Halsband Malene Birger
Armband Ester Elenora
Guldpumps Prissy Dore

Lördagsparty
Här ska byxorna vara i fokus och inga iögonfallande smycken behöver användas. Skorna ska också vara enkla och ett par svarta wedges passar bra. De här byxorna kräver uppmärksamhet!

Skjorta Custommade
Paljettbyxor Custommade (de här paljettbyxorna är några av de snyggaste jag sett, vill vill vill ha! Nästan så att jag inte vill tipsa om dem med risk för att min storlek tar slut...)
Wedge Rick Owens

En dag på stan
Man ska inte vara rädd för att använda shorts på vintern, för ett par skinnshorts är riktigt coola även då. Den här looken kompletteras med ett par tjocka svarta strumpbyxor och en skön knälång kappa för en rolig dag på stan. 

Skjorta Custommade
Lädershorts 2nd day (ett par snygga lädershorts är ett måste i vår)
Solglasögon Victoria Beckham
Ring Ester Elenora
Väska Malene Birger (den här väskan finns på min önskelista)
Skor Choies (älskar de här skorna!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar