fredag, maj 09, 2014

This year's venue for the Eurovision Song Contest...


... är balkongen i Khao Lak med den här utsikten! Låt spektaklet (i repris, tack SVT Play!) börja! 


Vi brukar följa Eurovision med ett stort gäng vänner i vanliga fall, så det känns lite konstigt för mig att se på semifinalerna själv, och i efterhand. Jag orkade inte stanna uppe för semifinalen inatt lokal tid... Men inför imorgon är internetkabeln införskaffad (ifall wi-fin strular) och vi får gå upp kl 02.00 lokal tid för att se på programmet. Jag skickar en stor hälsning till alla er vänner som vi brukar kolla detta spektakel med. Hoppas ni har roliga fester!  

Jag upptäckte förresten precis att jag hittills sedan november förra året har gjort 100 inlägg på bloggen. Jag vill rikta ett STORT TACK till alla er som följer mig!
Ha en bra fredag! KRAM :-)   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar