onsdag, maj 21, 2014

Gårdagens val


Vi är inne på sista veckan av vår otroligt sköna semester i Thailand och jag har faktiskt lite ångest redan nu då jag kommer att sakna den himmelska värmen, naturen, maten, palmerna, solstolarna, havet och den avslappnade atmosfären. Samtidigt känns det skönt att komma hem, träffa familj och vänner och starta grillsäsongen på riktigt. Jajajaja, jag saknar er kära därhemma!! Vad hade jag gjort utan FaceTime, Facebook, Skype mm här under fyra veckor! 

Och - det roliga är att sommaren bara är i sin början därhemma.

Shorts och linne H&M (gamla) // Spetstopp ett fynd på marknaden i Khao Lak // Flip flops Havaianas // Väska Grinolas By Malene Birger (Fick höra att jag jag fick tag i den sista i Stockholms butiker precis innan resan)


Egentligen ser jag sällan sådär lugn ut som ovan, vanligtvis mer som nedan när jag gräver och letar efter något i väskan som ryms mycket... ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar