tisdag, maj 13, 2014

Thaimiddag och tips inför resa med barn på gång


Tunika Cottonfield // Flip flops Havaianas 

Här kommer några bilder på värsta modelejonet (NOT) från häromkvällen. Vi tillbringar lugna kvällar på hotellområdets restauranger eller i rummet med roomservice om barnen är för trötta. Klädseln är därför också mycket enkel. :-) Jag tog inte ens med mig några accessoarer på resan då jag prioriterade barnmat (som vi hade massor av med oss), matuppvärmningsmaskin (hehe, så heter den verkligen inte men jag berättar om den snart i ett annat inlägg) och andra barnrelaterade saker. Jag tänkte jag skulle köpa fina sommarsmycken här men har inte hittat några ännu. Ska besöka den lokala marknaden imorgon igen så vi får se om jag hittar något.


Kvällen då de här bilderna togs avnjöt vi en thaibuffé som var supergod, men vi märkte att man i värmen inte riktigt behöver så mycket mat då magen blir mätt fort. Nå, man glömmer snabbt för ikväll tänkte vi ta samma buffé igen... ;-)

Redan där såg man att jag hade trevliga bikiniränder. Haha, värre har de blivit, för idag ser det ut som 3D-effekt på ränderna efter att haft flera olika bikinis! 



Jag har massor med tips på vad man ska ta med sig på en resa till Thailand när man reser med barn. Listan kan du säkert utgå från även om ni reser med barn annanstans i världen. Jag ska sy ihop ett inlägg om det och återkommer med det senare! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar