söndag, december 15, 2013

Dagens julmarknad


Hej på er kära vänner! Den här helgen har varit fylld av julförberedelser och lugn och ro. Jag lyckades handla alla julklappar till barnen i fredags, så jag har känt mig mycket lugnare då jag inte behövde åka och trängas i affärerna under helgen. Jag har suttit uppe sent och tittat på flera avsnitt av Downton Abbey, en serie som jag nyligen upptäckt.

Dessvärre har det bara regnat så det har varit svårt att få till en riktig julkänsla, så vi bestämde oss för att åka till en julmarknad idag.




Hyllorna var fyllda med julens alla dofter och smaker.












Jag drog på mig regnstövlarna idag. Det är svårt att tro att det är jul om en vecka.

Börjar ni bli klara med julklapparna? Jag tänkte samla ännu några julklappstips till den som inte hunnit klart med allting. Mer om det i början av veckan. Ha en skön kväll!

Tröja och byxa H&M // Kappa Karen Millen // Gummistövlar Ilse Jacobsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar