måndag, december 02, 2013

Jakten på jackan


Jag har varit ute efter den perfekta fuskpälsjackan redan sedan förra vintern. Då såg jag en tjej på pendeltåget som hade en jättesnygg vit jacka på sig, gick fram till henne och frågade var hon hade köpt den. Hon hade köpt den på Chicy.se och jag funderade länge ifall jag skulle beställa en likadan. Jag vet inte riktigt varför jag väntade, men när jag sedan skulle in och beställa jackan så var den slut. Så typiskt! Sedan dess har jag varit ute efter en snygg fuskpäls, helst en vit sådan men har även tittat på andra färger. Har märkt att mina gamla jackor inte riktigt går igen pga att jag så nyligen fått barn, vilket är en bra anledning till att nu ta upp jakten på den perfekta jackan.

Här finns några snygga som jag sett.

Den andra på översta raden kommer från chicwish.com och är på rea, och de verkar bara ha några få kvar, så gå in och beställ snabbt om du är ute efter en sådan!

Den mörkblåa från Filippa K såg jag för halva priset inne på Jackie i Täby Centrum.

Av de här så är den ljusrosa min personliga favorit! Så himla snygg till vinterns alla fester.

Dock så har jag nu klickat hem en annan fuskpäls som jag hoppas kommer att uppfylla mina behov, då jag vill ha en jacka som jag kan ha både till vardag och fest. Hoppas att paketet kommer snabbt! Ni får se bilder såfort jackan anländer.

Ha en skön kväll!  

1. Naturvit fuskpälsjacka, H&M
2. Quilted faux fur coat, Chicwish.com
3. Beige fuskpälsjacka, HM
4. Blå Lana Fake Fur Jacket, Filippa K
5. Muticolor Ostrich Coat, Pink, Storets

1 kommentar: