tisdag, december 03, 2013

Egen liten plats


Det var länge sedan jag hade en arbetsplats hemma. Vanligtvis har jag brukat vilja sitta vid matbordet i vardagsrummet, men nu när jag börjat min blogg så har jag velat ha en plats där jag kan sitta i lugn och ro. Om jag ska vara ärlig så blir det ändå lätt att jag sitter i soffan eller vid matbordet, men nu även vid det lilla glasbordet i rummet som har varit vårt gäst-/relaxrum tidigare.



Rummet kommer om ett antal månader att bli ett barnrum, så jag ville inte köpa något dyrt bord (även om jag har ett skrivbord från Hay på önskelistan, men det får inte plats om några månader). Därför fick det bli det här glasbordet Vittsjö från Ikea, och jag är jättenöjd med det.

Nu väntar jag med spänning på den jacka som jag beställde igår, och håller tummarna för att jag ska få den imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar