onsdag, december 04, 2013

Min vän Karen

Alla som känner mig väl vet att under många år har Karen Millen varit ett av mina absoluta favoritmärken. Stilen och passformen passar mig utmärkt så KM har utvecklat sig till att vara det märke som jag har de flesta av mina kläder från. Ett tag var jag inne i deras butiker varje vecka (eller flera gånger i veckan) och tittade efter senaste nytt. Numera, med barn, villa och bil så får jag fundera några gånger innan jag handlar men ofta när jag besöker dem så kommer också någonting med hem. Det som är bra med att handla från samma märke är att olika klädesplagg från olika kollektioner oftast går att kombinera ihop. Dessvärre så hänger det många klädesplagg just nu i garderoben och väntar på att jag ska gå ner lite efter graviditeten.

Då jag följt och shoppat Karen Millens kollektioner i så många år så vet jag exakt vilka plagg som passar mig och som jag vill ha. Här kommer ett urval av de plagg som jag tycker är extra fina just nu.



Sporty mesh knit jumper
Quilted leather jacket
Peplum padded jacket
Fur print jersey dress
Leopard print knit cardigan
Mesh open stitch knit dress
Modern jersey top
Stud pocket tshirt
Graphic check skirt
Faux leather and jersey biker jean
Snake print ballerina
Suede and mesh peep toe shoe boot
Stud & jewel stud boot
Pony purse

1 kommentar: