fredag, december 13, 2013

Gårdagens val och om min stil


Eller egentligen är det här en outfit jag hade i tisdags, när vi fortfarande hade snö kvar. :-) 

Min stil har förändrats något under åren. För ett par år sedan klädde jag mig enbart i kjol eller klänning, vardag som fest. Och kläderna hade ganska klassiska snitt. Vid min första graviditet ägde jag inte ens några gravidbyxor utan hade enbart klänningar, och gick i höga klackar ända tills Storebror föddes.

Numera har jag märkt att jag helst drar på mig byxor eller tights till vardags, men vill fortfarande tuffa till det med snygga klackar. Fast nu går bekvämligheten först och dagarna då jag behöver gå mycket byts klackarna ut mot boots eller kilklackar som det är enklare att balansera med.    



Den här väskan är lagom stor att ta med när jag promenerar med barnvagnen och bara behöver ha med mig min mobil, plånbok, nycklar och läppstift.



Ha en riktigt mysig fredagskväll! 

Jacka H&M // Skjorta Zara // Tights Lifegen Milano // Skor CC Skor // Väska Borse in Pelle // Ring Snö of Sweden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar