fredag, december 27, 2013

Reafynda hos Karen Millen


Hoppas ni alla haft en riktigt skön och avkopplande jul! Det har jag haft. Jag har kopplat av så pass att jag inte har öppnat min dator på några dagar. Men jag har inte bara legat och slappat och ätit chockladpraliner, utan har satt igång och försökt lära mig min kamera bättre. Långt in på småtimmarna har jag läst manualen och försökt förstå mig på alla inställningar, för att ta bättre kort t ex vid skymning och kvällar. Vi får se om det ger något resultat framöver.

Och så har jag tagit en titt på rean hos Karen Millen och har några tips på snygga plagg. Några av dem finns inte kvar i många storlekar men du kan eventuellt få tag i dem i butikerna. Några plagg som jag hade tänkt tipsa om igår har redan hunnit ta slut.

1. Faux leather lace jumper (snygga läderdetaljer på ärmarna. Den här har jag - fick den i julklapp.)
2. Modern jersey dress (finns även i svart) 
3. Padded leopard print coat (för den vågade, en kul jacka att växla med)
7. Two toned patent ballerina (ett par snygga ballerinas är alltid bra att ha i garderoben)
8. Patent court (klassiska pumps som går till det mesta)
10. Mixed quilted biker jacket (jag är obsessed med den här jackan, och ska kolla om den finns kvar i min storlek i butik) 
11. Half gardigan stich jumper (jag skulle styla denna med vita jeans) 
12. Asymmetric hem rollneck jumper (en tuff basjumper som är jättesnygg med läderbyxor eller jeans) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar