måndag, december 09, 2013

Gårdagens sköna


Nu när snön är här så får jag återigen klä mig i världens skönaste vinterskor. De är lagom varma vid alla vinterväder, och har blivit mina storfavoriter. Jag går i dem till vardags, men drog också på mig dem när jag körde till en julfest hos vänner i lördags kväll, fast då matchade jag dem med paljetter. Ni kommer säkert att få se dem många gånger framöver under vintern.. ;-)


Jag hade planerat köpa ett par traditionella filtskor i vintras men hittade de här som kändes helrätt. Kolla in Zdars hemsida, de har jättesnygga modeller även i år! Mina favoriter är:
och 


Skjorta Zara (liknande här) // Väst Soya Concept // Skinnkjol Patrizia Pepe (liknande i svart här) // Tights Bik Bok (liknande här och här)// Skor Zdar (liknande här) // Armband Dyrberg & Kern (liknande här) samt See by Chloé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar