torsdag, december 12, 2013

Obsessed - den perfekta klänningen


När jag såg den här klänningen blev jag helt obsessed! Den är så snygg - snittet i 60-talsstil, det svartvita mönstret, paljetter, kort kort men med lång ärm. Helt i min stil! Det är den perfekta klänningen till jul eller nyår! Och det bästa - den är på rea just nu på French Connections hemsida. Skynda dig om du vill ha en och så hinner du nog få den till jul! 

Jag skulle matcha klänningen med en svart jacka och de här ursnygga skorna från Zara.



Idag var jag så trött att jag somnade på soffan efter middagen. Imorgon är det lucia som ska firas på förskolan med traditionella sånger och luciatåg.  Det ska bli mysigt att se barnens glädje då de äntligen får visa upp vad de övat på så länge. Hoppas ni också får ett härligt luciafirande! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar